BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 25, 2009

hati aku hancur tapi bertukar jadi sakura


LAUT&SAKURA

tapi bak kata giler aku kene jadi kuat sbb bila kita jadi kuat kita xkn pikir negatif......n kita akan rase tenang jer......
emmm betul,setiap yg berlaku ader hikmah nya
meybe pasni kita akan dpt lebey dari aper yg kita ader sekarang.....
jadi hari ini ngis semahunya....bila bgun pagi...buang ianya jauh dri
lubuk hati koang yg sedey...!!!!







mula nya hati aku hancur bila aku terbaca "hati aku dh kosong" pd page seseorg........

tidakku myangkakan ini yg terjadi bila sidia undur diri dan memutus cinta...
alam ku rase suram tiada lg simpati.....
ternyata kejujuran salah ditafsirkan............
rupa-rupanya dihatimu dia yg bertahta.....................................
mengikis semarak cinta yg telah kita bina..seindahnya disyurga..kekasih...kita berdua mejalin kasih dan akhirnya terpisah juga ....."KURELAKAN KAU PERGI"





1 comment:

matakucing said...

para2 sakura ker sewell giler