BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 28, 2011

khas buat aku HIV positif

Assalammualaikum...

Tertampil nyer aku dientry kali ini....
sebab nk kongsi sesuatu dgn kawan3,pengfolow bl0g semut.....
tetang blog seorang insan yg agak tabah

  • Penemuaan aku bermula dgn mengomen entry si Mata kucing teman rapat ku...about entry yg berkisahkan anakbuahnyer nk pergi tgk justin bibir...,,sedang aku nk comment terjumpa plk blog AHP..
  • Lansung...aku meneruskan bacaan aku.....pejam celik pejam celik tb pukul 5ptg.....sampai aku terlupa akan ayah ku tunggu dibawah utk menjemput ku pulang....
  • akhir kata dari ku insan kerdil...."kunjungi la blog Aku HIV Positif....kerana insan ini amat tabah dgn dugaan yg ALLAH S.W.T beri pada nya... dan aku juga berdoa..yg beliau akan sentisa kuat+tabah+sabar+tawakal dan sentiasa positif..amin...
  • walaupon aku tidak mengenalinya..tp sejak membaca blog nya aku makin rasa dekat dgn nya....
apa3 pon...salam rindu dari bumi tuhan...utk semua pembaca blog n kawan3...

6 comments:

AHP Pie@Mohamad bin Wahid said...

subhanallah...

moga Allah merahmatimu dan memberi kebahagiaan dunia akhirat

AHP Pie@Mohamad bin Wahid said...

p/s- lupa nak bagitau, mintak izin kopi pes sbg dokumentasi & renungan bersama. :)

deaf-angel said...

ha ah aku perasan blog ni kat blog mata-kucing tu hari
terus aku follow dah..

steady je mamat ni siap buat blog..

aku harap dia sekeluarga sabar...

kisah Semut said...

AHP

:amin... thnks ya.. moga Allah lindungi kamu dan memberi semangat kepada kamu insyllh...

kopi & pes la its ok :)

deaf:aku pon dpt dari situ... tu la
moga beliau & keluarga diberi kekuatan utk mengharungi kehidupan ... amin

AHP Pie@Mohamad bin Wahid said...

salam dh publish kembali entry ini di blog saya.

http://akuhivpositif.blogspot.com/2011/01/mereka-yang-berhati-mulia.html

t kasih & jazakallah :D

kisah Semut said...

AHP: thnks ya moga ALLAH memberi kamu penuh ketabahan~ amin