BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 15, 2010

badut ke aku?

-betul org ckp..xsemestinya badut, tu dia xsedey....

~cam aku la luaran aku nmpk aku happy menghiburkan org but dalam hati...xda sapa tahu melain kan Allah S.W.T ....

tp semua tu aku kene jadi kuat...aku x suker tgk@aku x suker org yg aku syg tau aku sedey........................................

kadang kala aku rasa aku cm hipokrt n mcm badut~~ sbb aku wat jer org happy tp hati aku??

aku x boleh nk puaskan hati semua org..

bila hati aku menangis..aku menangis sendri sorang3...aku xnk org tau hati aku sedey n terusik

but..bila aku wat cm ni cmorg mmg xjg hati aku~~~

kkdg3 aku rasa xda org hargai aku....walaupon org yg dekat dgn aku.........

yes aku xda duit~~bila org susah aku sukar nk bantu..even cm tu aku ttp ingt semua yg ada dgn aku

but kkdg hati aku terasa...aku x sebaik mana but "tolong r jg hati aku"

mmg kkdg koang rasa aku x penting dlm hidup koang but...hargai la aku.........


budak yg lama pendam dalam hati-

aku hanya seorang badut~~

Sunday, May 23, 2010

save l.o.v.e


= sajer nk menaip dihujung minggu yg agak gelap bg diri aku

tiba3 aku rase sedey plk......apa yg aku sedey hnya yg ESA jer tau...

aku x suker tunjukkan yg aku MARAH,SEDEY,BENCI.....pd semua org.....yg aku tau aku hnya mampu buat org senyum...

ternyata kkdg aku menipu diri aku sendiri.....tp aku xnk kawan3 or sesapa tau aku sedey n perit biar aku pendam n

aku luahkan nyer dalam gambar3 ku n art ku...itu lebey memadai utk menenangkan jiwa ku yg dlm kekalutan.......

tiba3 layan satu lagu :penyelamat cinta@save love....

What love means
And what means the sense of
Kiss in my heart forever yours
Thy love rescue ....................................................

:mybe now aku haru "kembara to found love"


Thursday, April 22, 2010

Kesakitan yg ku rasa


Assalammualaikum.....

lama sudah aku x menulis...tiba saat aku utk meluahkan dan memuntahkan apa yg ada dalam kepala dan diri aku....mybe kalu aku di beri satu jam saja.....mcm3 yg aku mahu cerita kan....

Kesedihan....

~~mcm2 berita ttg insan yg berbakat dan disayangi kita meningglkan kita...
terlalu rase kehilangan....pd mula nya yani mentor pergi meningglkan kita....
gab yg x jauh...kita dikejutkan dgn pemergiannya seoarang insan seni....din beramboi...
x cukup dgn itu.....achik spin pula meningglkan kita...."Yallah moga tempat kan mereka di
kalangan orang2 beriman...amin......."

aku menjumpai blog seorang insan yg sgt istimewa....

~~insan yg sgt tabah......dia wat aku jadi lebey menilai alam&kehidupan......

seorang insan yg memberi kekuatan baru pd semua org.....dgn karya2 nya yg

sgt bagus....... Teratak Husaini tempat insan ini meluahkan segala kesakitan yg dialami....
Yallah ya tuhan ku moga insan ini lebeh tabah dgn ujianmu........insan yg selalu memberi semgt pd nya

ialah http://jhazkitaro.blogspot.com/ yang sgt baeq........ok la segala3 nya tercurah ni blog ini

http://safwanhusaini.blogspot.com/ dan karya2nya sungguh enak dan sedap didengari.....

Monday, March 22, 2010

s.i.c.k


semakin hari sayer semakin saket.........


1s1 = doctor ckp sayer saket kulit kepala jgn risau x berjangkit kt org pon penykit ni
xramai org kene insan3 yg terpilih oleh yg esa sahaja..aku redha...
rambut aku dh x mcm dulu semakin hari makinbotak....

2nd= aku demam rase saket3 badan emmm dugaan betul....tp aku gagah jugak ke opis
even x larat aku still g opis...

hopefully i will fast recover soon...because i want to be a na o mei he8....

nukilan:semut@fad

Tuesday, March 2, 2010

aku .....Cinta Dalam Rahsia




jatuh ku jatuh dalam rasa..

yang telah ku tingglkan jauh

mengapa kau dtg kembali atau ia tak pernah pergi

rahsia yg jatuh dlm cinta..

xpernah ku kata pdnya mungkin ini suatu jaarak...

ku harapkan kau kan mendengarkan nya

biarakan hati ini mencipta lagu kita

biarakan hati ini cinta dalam rahsia..

ku x mungkin meluakan rasa kerana..

kita x sempurna tok jadi berdua..

ingin ku terbang lebeh tggi bersama.....

namun sayapku bukan utk diriku....

jatuh ku jatuh dalam rasa..

yang telah ku tingglkan jauh

mengapa kau dtg kembali aku masih cinta dalam rahsia -by intan nor saina