BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 17, 2011

-Kayangan-



  • Kayangan bermula apabila dua dunia menemukan seorang gadis desa bernama Maseira (Nur Fazura Sharifuddin) dan seorang putera raja bernama Tengku Amir (lakonan pelakon Indonesia, Teuku Zacky). Melalui satu kejadian di luar jangkaan, takdir menduga dua insan berlainan darjat dan kedudukan. Maseira, seorang gadis kampung dari Kuala Pilah, Negeri Sembilan merupakan graduan jurusan Sains Kemanusiaan. Sangat idealistik dan sinikal, dia lebih rela bekerja di bengkel ayahnya daripada menjadi mangsa kapitalisme. Sementara itu, Tengku Amir berasal dari golongan kerabat diraja. Berpangkat Ketua Pegawai Eksekutif untuk Regalia Sdn. Bhd., dia bukan saja tampan dan bijak, malah mempunyai kekasih yang rupawan iaitu Erina, seorang peragawati terkenal. Tengku Amir menerajui dunia karporat di Kuala Lumpur. Akibat cuai ketika memandu, Tengku Amir berjumpa dengan Maseira secara tidak sengaja. Maseira didedahkan dengan dunia metropolitan yang serba mencabar apabila menerima tawaran bekerja di syarikat keluarga Tengku Amir. Pertemuan pertama itu bagaimanapun menimbulkan suasana yang tegang kerana perselisihan pendapat dan latar belakang kehidupan yang berbeza. Walaupun bibit-bibit cinta mula menular, tetapi Tengku Amir dan Maseira terpaksa memendam perasaan tetapi kerana apa? Adakah taraf kehidupan menjadi satu halangan? Atau mampukah cinta membawa ke ‘sana’?
  • Cerita yg sgt memberi impak pd aku....."cerita yg xkenal erti darjat" emm seronok ditonton.....
lets tgk walaupon filem lama....tp sgt bermutu...

-Salam Rindu dari bumi Allah buat semua bloger -semut fad-

Thursday, January 6, 2011

Taylor Swift - Speak Now (Live on Letterman)


salam
lama gak x menaip.... agak sunyi seketika he he he
xsempat nk wat countdown at blog......
apa3 pon xterlambat tok aku wish kt semua bloger.. "epy new year beb"
sebelum tu... azam koang tahun lepas cam ner???

AZAM AKU TAHUN NI

: DPT KAN LESEN KETA
:KUMPUL GAJET
:KAWIN???(AZAM 2015 KOT HA HA HA)
:NAEK GAJI
: LAST SEKALI NK DPT GOVMNT.........

emmm ok nk wat back to the last year ni hehe

MONEY
:ok la dgn berkat usaha n rajin n doa aku... tahun ni dpt kuar keta sebijik walaupon keta biasa3 jer....
pastu dapat beli NIKON D3000 sebagai pakwe baru aku...hahahahah.. duit? kekadang tu kering gak beb..

FAMILY
: Alhdllh setelah bper lama .. kasih terpisah antra 2 pihak semua nyer bersatu amin... mesti arwah atok seronok.....emmm yg lain... semua gembira...+ bahagia... sbb abg aku dh tunang ...next year bertambah la ahli keluarga aku!!

FRIEND
:BYK GAK KONFLI KRISIS TAHUN NI.. SEMUA NYER DISEBAB KAN DENGKI+KERAS KEPALA...PADA YG MASEeh berkawan dgn aku tq guys..... aku syg koang..

LOVE
:tahun ni aku mashe membujang gak la....kenal dgn s0me0ne but dia cm suiz...on off jer... emm ada aku kesah hahaha apa3 pon xmo pikir agi...emm chill..

just nk kongsi jer hehehe chill engar lagu kt atas ni!

Friday, December 17, 2010

berSawang dh!!




yeah lama x menaip
gu gu gu
nothing special right now.....
just quite busy......
hopefully ending 2010
i got a good news in my life.......
i always pray for that.....
and will always pray for me and others
I hope so 2011 appears .... I will get both good news and maybe someone in life
and i nedd some rest and oNE SWEET DAY

Tuesday, November 23, 2010

singapura tgu aku



yeah,

today aku nk gtau

23,24,25 ni semut mahu g kota singa semula..agak2

bloger yg ada dok kota singa tu.. j0m jumper heheheh..
pepepon kali ni nk shoping+jalan+snap3 gmbr banyak3

-salam dari bumi tuhan : semut fad-

Monday, November 22, 2010

saat jiwa kcau bilau


hello

lama x update blog....
aku tetap seperti biasa.....
sekejap dh nk abes tahun.....
mcm kejap masa berlalu........
tup tup next year aku dh "23"....
cepat nyer......entry kali ni..."LAGU KITA"
BYK yg boleh aku cerita sal lagu kita ni........

"Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya"

Kalau aku dberi peluang memeliki seseorg aku ingin nyanyi lagu ini
untuk nya.....syg aku pd org itu xterluah dalam kata-kata.....
aku harap aku diberi org yg sebaik3 nyer dan menghargai aku........

makin hari makin memory "zaman hingusan ku bermain di kaca mata"....
mcm3 yg bermain difikiran.....
duka,saket hati,sedey,gembira,menagis,ketawa...semua nyer berlegar3 diminda kosong ku ini..
aku rindu semua nyer
kalau ada msein pemutarwaktu..aku lah org pertama yg nk putar waktu ku ......


apa3ponentrykaliniagakjiwakacaubilau....
apa3 pon chill...

salam rindu semut buat yg sllu membaca blog ini &rakan3 bloger yg lain....

-nukilan semutfad