BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 11, 2010

P.e.n.i.p.u



BENCI KO !


serius gua benci giler dgn mamat ni
dia ni penipu besar jd..gurl out there.....jaga3 la
lelaki ini kuat megayat..spi aku pon dia ayat..
nti bila koang dh syg kt dia..dia kan suak3 tgl kan koang
dia adalah pelakon drama n filem terhebat...aku benci ko
"g mati la wei" bila org perli xda perasaan...ko layak di campak ke

"LOMBONG TAIK"

sorry sbb entry kali ni amat menyakit kan hati
mngunakan kata2 kesat sbb aku dh xtau nk lauh kt mana g
serius aku jumper mamat ni mmg aku gilis dia dgn pengelek jalan....
itu yg terbaeq....

nukilan:semutfad

7 comments:

eddie dewanaga said...

...sabar semut, semoga dia dpt hidayah Tuhan sebelum terlambat...

deaf-angel said...

sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

kisah Semut said...

eddie: abg adie ngh sabar n geram sgt8


deaf_angel: tgh sabar........dok singapura ker???

yoro okino said...

sabar pose2 nieh
selamat berpuasa yer

kisah Semut said...

yoro..semut ngh marah ni

selamat berpose gak :)

matakucing said...

nape deb?

kisah Semut said...

mk: emm sal org bulan