BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 22, 2010

wei~


salam
perbuka kata-kata

Arg.....
dah lmer x menaip+update......blog......
hik hik cam dah bersarang jerp heheheh hapuskan sarang labah3 ini
yeah....ari ni dh masuk 12 hari saya..... xsangka masa berlalu pergi amat cepat~
emmm sejak raya until n0w rumah terbuka sana sini,jadi aku belom sempat
menghabiskan buku3 yg perlu dibaca......
antara nyer
aku pon ada masuk dlm sindiket sol-jah punya blog seh


stingarden by:sinaganaga
by the way buku ni sgt intrstd......cuma baru baca separuh...
tgu ya~~ulasan akan ditulis~

cerkas....
by:pelbagai writer...and cerita pendek p0n sgt intrstd....

AKhir kata maseh 3 buku lagik belum katam dibaca...argh~~~ chayok3


nukilan-semut fad

2 comments:

deaf_angel said...

aku ingat aku pun nak baca buku la tengok ko rajin2 baca sampai tiga empat buku ni
tengah minat pasal buku2 kehidupan dalam penjara..

kisah Semut said...

deaf_ange: yeker beb???apa nama buku tu?