BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 13, 2011

AT LAST I FOUND!

NI LA LIPAS TERBANG AKU HAHHA


assalamualaikum

saya sgt3 gembira hari smlm & hari ini
saya dh jumper org yg saya nk jumper.... TERIMA KASIH ALLAH
ALLHAMDULLH KAU TEMUKAN AKU & DIA.....
walaupon dalam keadaan nya x sht....
aku bersyukur sbb ko temukan aku ngan dia,..
x terucap apa3 , aku menagis kerana dia.. dia wat aku ngis...
but ngis kegembiraan....
buat yg nk tau ni entry aku cerita pasal "KAWAN AKU NI"



now aku harap lepas ni dia dh x hilang dari aku....
moga dia cepat sembuh sbb aku rindu giler kat dia!

3 comments:

AHP Pie@Mohamad bin Wahid said...

kawan sejati sentiasa bersama...;)

berteromber said...

all the best utk ko ngan kawan ko tu cik semut..

kisah Semut said...

aku HIV positif: tu la beb , alhmdllh tuhan temukan kami.....

berteromber: tq beb, dia excden skrg :(